Inschrijvingen scoutsjaar 2017-2018

Al even vooruitblikken naar volgend scoutsjaar, net zoals vorig jaar moeten alle leden en broers/zussen van leden zich inschrijven voor 1 september. Op die manier kunnen we bepalen hoeveel vrije plaatsen er zijn per tak. We hanteren voor het scoutsjaar 2017 - 2018 een ledenstop voor de zeehondjes, zeewelpen en scheepsmakkers. Dit doen we om een veilige en kwalitatieve scoutsbeleving te garanderen voor alle leden.

Nieuwe leden kunnen zich inschrijven op 9 september om 11u aan ons lokaal in de Gouwelozestraat. We werken niet met een wachtlijst omdat we willen vermijden dat kindjes gewoon wachten op een plaatsje terwijl ze zich misschien bij een andere jeugdbeweging zouden kunnen aansluiten.

We starten met alle ingeschreven leden het scoutsjaar op zaterdag 16 september aan ons lokaal! (onze activiteiten door het jaar vinden steeds plaats op zondag)

Indien hieromtrent vragen zijn, aarzel dan niet om ons te contacteren:

Via mail: lies.grootaerdt@hotmail.com
GSM: 0479/797766

Wij danken jullie alvast voor jullie grenzeloze enthousiasme en hopen veel nieuwe gezichtjes te zien in september!