Ledenstop zeehondjes en zeewelpen

We zijn overweldigd door jullie enthousiasme om jullie zoon of dochter in te schrijven bij onze scouts. Door het grote aantal inschrijvingen zullen we echter vanaf nu de inschrijvingen voor de zeehondjes en zeewelpen stopzetten. We vinden dit zelf heel erg jammer want willen iedereen de kans geven op een scoutservaring maar het moet natuurlijk veilig blijven.

Wat houdt dit concreet in:

Indien u al iets van registratie gedaan heeft, bent u momenteel meegerekend in onze telling. Hieronder verstaan we:

- Lidmaatschapsverzoek via site
- Al lid vorig jaar
- Steekkaart ingevuld
- Geld overgeschreven
- Iets van uniform besteld.

Aan deze mensen vragen we om deze week alles omtrent de inschrijving af te ronden (steekkaart+overschrijving). Zo hebben we zicht op hoeveel leden er werkelijk ingeschreven zijn.

Als er nog niets van bovenstaande dingen gedaan is, zullen we u met pijn in het hart moeten melden dat alle plaatsen in onze jongste takken momenteel vol zitten. Als er plaatsen vrij komen zullen we dit laten weten.

Vriendelijke groeten,
De groepsleiding