Groepsweekend 2017

Datum:
17/02/2017 - 18:00 tot 19/02/2017 - 17:15

Beste ouders

Van 17 -19 februari gaan we met alle takken op groepsweekend naar De Warande in Kortrijk. Je kan je zoon of dochter nog tot 30 januari inschrijven door 40 euro over te schrijven naar BE97 1450 5530 8449, met vermelding van de naam en tak. Hieronder vind je wat meer informatie.

• Vertrek: we verwachten de zeehondjes, zeewelpen en scheepsmakkers om 18u aan het station van Oostende in uniform, de verkenners vertrekken om 19u aan het station.
  • Terugkomst: we keren ook met de trein terug, normaal zullen we om 17u15 aankomen in het station van Oostende.
  • Thema: het thema van het groepsweekend is leger, voorzie dus gerust iets van verkleedkledij
  • Medische fiche: gelieve de steekkaart in te vullen via groepsadministratie
  • Bagage: we reizen met de trein, gelieve hier rekening mee te houden bij het maken van de zakken. We vragen om de bagage te beperken tot 1 valies/zak + eventueel een slaapzak indien dit er niet in past.

Wat moet er in de bagage:

• Scoutsuniform!
  • Zaklamp
  • Slaapzak
  • Pyjama
  • Knuffel
  • Keukenhanddoek
  • Pantoffels
  • Matrashoes + kussensloop
  • Toiletgerief: tandenborstel, haarborstel, washandje, …
  • Regenlaarzen + regenjas
  • Lange broek, T-shirts, truien, ondergoed
  • Kleren die echt vuil mogen worden + vuilniszak om ze in te steken
  • Medicatie (vooraf afgeven aan de leiding)

Wat niet:

• Elektronica (GSM, spelconsoles)
  • Speelgoed
  • Snoep (mag mee, maar moet afgegeven worden aan de leiding)

Als er nog vragen of bezorgdheden zijn, laat het ons gerust weten. Wij kijken er alvast enorm naar uit, het wordt een zalig weekend!

Scoutsgroeten,

De leidingsploeg